Není to dnes tolik diskutovaná Czechia ani Česká republika. Jestli existuje značka, která skutečně naši republiku "prodává" mezi zahraničními turisty, je to Praha. ČSA začaly už dříve vozit turisty na kratších trasách v letadle převlečeném do motivů pražských památek. Metro v korejském Soulu jezdilo v posledních měsících "zahalené" do Karlova mostu.

Propagaci Prahy za hranicemi Česko ještě posílí. V rozhovoru pro HN to uvedla Monika Palatková, ředitelka vládní agentury CzechTourism, která pečuje o obraz České republiky za hranicemi.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • CzechTourism se podle ředitelky Moniky Palatkové i ve svých dalších kampaních propagujících Česko v zahraničí zaměří hlavně na Prahu. Lákat chce na historii i na luxusní nákupy.
  • Praha je vnímána jako desátá nejbezpečnější metropole a zájem o ni roste.
  • ČSA do Prahy přivedou nové turisty na jedenácti nových trasách.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.