V horizontu posledních desetiletí se zrodilo a stále roste nové prostředí, které zásadním způsobem ovlivnilo mezilidskou komunikaci, obchod i vzdělávání. Digitální simulace reálného světa s nadstandardními možnostmi nabízí samozřejmě i nadstandardní podmínky pro marketingové účely.

Reklama získala vlivem komercializace internetu téměř evoluční náskok, rozmnožila se a dnes se v nejrůznějších podobách přibližuje k cílovému subjektu snadno a rychle. Musí však používat stále originálnější technologické i psychologické mechanismy, protože dříve bezbranní konzumenti dostali v interaktivním prostoru možnost větší sebeobrany. Na internetu tak zuří nekončící válka mezi tendencemi dostat reklamu úplně všude, kdy vám sypou inzerci doslova do každého kliknutí (neustále vyskakující pop-up okna), a snahou dotěrná propagační sdělení blokovat a chránit si soukromí. Reklama ale už chtě nechtě do podnikání a potažmo i do našich každodenních životů patří a weby z té klasické bannerové často žijí, a tak se dá pochopit i to, že vás na některých stránkách budou o vypnutí AdBlocku (aplikace, pomocí které je možné blokovat část obsahu webové stránky) prosit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se