V obchodech se platí eurem, ekonomiku dále táhne výroba a roste význam informačních technologií. Na Hradě či ve Strakově akademii sedí žena. Země je součástí většího geopolitického celku, možná však jiného než Evropská unie. Továrny jsou robotizované a pokrok lze vidět téměř na každém kroku. Daně však zůstávají téměř beze změny a lidé stále fyzicky chodí do práce i do školy. Takto vidí Českou republiku za dalšího čtvrt století čeští podnikatelé, manažeři, úředníci a studenti středních a vysokých škol.

Jejich vize zmapoval průzkum "Kam kráčíš, Česká republiko aneb ČR za 25 let", který provedla poradenská společnost EY. Jeho výsledky zveřejnila v rámci oslav pětadvacátého výročí působení EY na českém trhu.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru