Pověstní britští "bobíci" nevědomky ovlivní předvolební kampaň českých sociálních demokratů před krajskými volbami.

ČSSD je nucena kvůli placení 337 milionů korun svému bývalému advokátovi Zdeňku Altnerovi šetřit mimo jiné na kampani, a proto hledá způsoby, jak jinak oslovit voliče. "Líbí se nám například britská minikampaň Meet your bobbies − Poznej svého strážníka. To je něco, co nám slouží k inspiraci," řekl časopisu Marketing & Media europoslanec Miroslav Poche, který je manažerem volební kampaně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se