Největší tuzemská úvěrová společnost Home Credit, která patří do impéria skupiny PPF, posiluje svou pozici ve spotřebitelském financování. Prostřednictvím hotovostních úvěrů a kreditních karet rozpůjčovala loni přes 10,3 miliardy korun. O rok dříve vykázala úvěry za 8,7 miliardy korun.

Home Creditu se tak podařilo otočit trend stagnace, který ho provázel od krize. Podle Davida Bystrzyckého, generálního ředitele Home Creditu, se ve výsledcích projevila rostoucí chuť lidí nakupovat, ale i různé inovace, které mohou zjednodušit život klientům. Příkladem může být možnost nechat si operátorem zavolat zpět ve chvíli, kdy je na lince velký počet hovorů a klient by musel dlouho čekat.

"Cílem je být pro lidi volbou číslo jedna, když zvažují půjčku," říká Bystrzycki.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se