Kyblíky plné smažených kuřecích křídel míří do regionů. Jeden z největších fastfoodových řetězců KFC namíří svou expanzi do míst, kam by ještě před pár lety kvůli malému počtu zákazníků nešel.

"Potenciál pro nás mají i menší města. Naše značka je už natolik známá, že si tento risk můžeme dovolit," říká Libor Hubík, jednatel společnosti AmRest pro Českou republiku.

Ta má jako jediná v Česku licenci na provoz všech 71 restaurací s rychlým kuřecím občerstvením KFC.

Nové pobočky by mohly vyrůstat i ve městech, která mají 20 až 30 tisíc obyvatel. "Přemýšlíme o nových formátech prodejen i zjednodušené nabídce pro tato místa," potvrzuje Hubík, podle kterého se KFC už nedívá pouze na počet obyvatel. Roli hraje i velikost spádové oblasti a kupní síla obyvatel.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se