Knih, které mají pomáhat manažerům v profesním či osobním růstu, je na trhu celá řada. Některé tituly jsou pojaté jako akademická skripta, jiné pak jako obecné návody. Podle Hany Hozové, šéfredaktorky nakladatelství BizBooks, se však trendy proměňují a lidé, kteří se pohybují v byznysu, raději čtou příběhy těch, kteří na sobě pracovali, něco dokázali a mohou skrze své zkušenosti inspirovat ostatní.

HN: Název BizBooks evokuje nakladatelství s tvrdě ekonomicky zaměřenými tituly. V nabídce máte ale trochu jinou skladbu knih. Čím to?

Původně bylo nakladatelství BizBooks zaměřeno v podstatě na ekonomickou literaturu, vydávalo knihy pro manažery či pro studenty ekonomie, například o účetnictví. Vnímáme ale trendy, takže od tohoto směru upouštíme a zaměřujeme se spíše na tituly, které rozvíjejí měkké dovednosti. To znamená, že vydáváme hlavně motivační literaturu zaměřenou na osobní rozvoj. Kromě toho máme v portfoliu také beletrii, opět jde většinou o inspirující příběhy, které mohou čtenáři pomoci v jeho vlastním rozvoji.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se