Ani ne čtyřiadvacet hodin od chvíle, kdy tenisová princezna Maria Šarapovová předstoupila před novináře a oznámila světu "Dopovala jsem", se začal hroutit její po léta budovaný stroj na vydělávání peněz. Důsledky pozitivního nálezu na látku meldonium přiměly její sponzory Nike, Tag Heuer a Porsche k ukončení spolupráce. Dá se čekat, že podobně se zachovají i její další partneři − Avon, Evian, Head či Supergoop!. Minimálně do chvíle, než se situace kolem osmadvacetileté ruské tenistky více ozřejmí.
Šarapovová, podle magazínu Forbes jedenáct let v řadě nejlépe vydělávající sportovkyně světa, inkasovala v kariéře v průměru šest ze sedmi vydělaných dolarů právě od sponzorů. Za svoji krásu, tenisový um, vstřícnost k médiím i fanouškům a svůj dosavadní příběh prostý skandálů.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru