Na Novém Zélandu se kolem neziskové organizace CORE rozvíjí inovativní řešení výuky na základních a středních školách. Jedná se o praktiku Moderního učebního prostředí, kde ve velké otevřené, ale také zároveň třeba proskleným centrem rozdělené místnosti probíhá výuka více tříd najednou. Početně se může jednat až o 70 žáků, které vyučují zpravidla tři učitelé. Metoda pracuje s novými vědeckými poznatky, například výzkumy mozku, a reflektuje je ve svém programu. Akcentovaným prvkem je především fakt, že každý jednotlivec se učí jiným způsobem a měla by mu tedy být poskytnuta co největší flexibilita a volnost v učebním procesu. Jedním z dalších důležitých prvků je samozřejmě i propojení s moderními technologiemi. Pro pedagogy je tato novinka také pozitivní, protože mohou navzájem doplňovat a propojovat své znalosti a minimalizovat své individuální slabiny. Podobný proces probíhá i u žáků, kteří se učí od sebe navzájem a kromě technologií mají k dispozici i tři pedagogy, z nichž si mohou vybrat toho, který jim s konkrétním problémem může pomoci nejefektivněji.