Před osmnácti lety jela Markéta Jiráčková, obchodní ředitelka české textilní firmy Timo, poprvé do Polska hledat obchodní partnery. Když po těch letech srovnává své tehdejší a současné zkušenosti z tak velkého trhu, jsou naprosto odlišné.

"Musím přiznat, že v poslední době jsem tam zaznamenala velký posun, jak v obchodním jednání, tak v příklonu ke kvalitě a úrovni značek. Tehdy jsem se potkala spíše s handlováním než se západním stylem obchodování. Dnes už v Polsku narážím na stejné vystupování jako jinde v západní Evropě, za tu dobu na sobě moc zapracovali. V některých momentech mám pocit, že už mají i náskok," říká Jiráčková, spolumajitelka firmy Timo. A radí nepodceňovat polskou ekonomiku. "Naopak její dynamika a akčnost jsou velice agresivní," uvádí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.