Donald Trump se nechal v průběhu kampaně za zvolení republikánským kandidátem na amerického prezidenta několikrát slyšet, že má s politiky svou zkušenost. Že si je jako byznysmen zvykl kupovat. A že když je k něčemu potřeboval, nakupoval na obou stranách: demokraty i republikány.
Nyní, když se rozhodl stát v 70 letech prezidentem, přistupuje s obdobnou logikou nákupčího ke sbírání voličských hlasů. Nenakupuje skrze placené reklamní kampaně, protože je chytrý a ví, že na lidi nezabírají, respektive fungují čím dál míň. Nakupuje skrze srozumitelné a jednoduché výkřiky, které přesně cílí na vybrané skupiny zákazníků, ehm, pardon, chtěli jsme říct voličů.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru