Sejít jsme se mohli na rušném tržišti, u stánku na ulici nebo v noblesní finediningové restauraci. Pavel Hacker ale vybral místo, kam chodí na jídlo nejčastěji thajská střední třída. Do obchodního centra. "Je tam klimatizace a taky další zábava jako kina nebo obchody. Jídlo je pro Thajce asi nejoblíbenější aktivita v době jejich volna. V Bangkoku totiž nenajdete moc zelených ploch, kam byste mohli vyrazit na kolo nebo brusle," vysvětluje pětatřicetiletý manažer, který se v Bangkoku usadil poté, co prošel pražskými kancelářemi firem Havas, Ogilvy nebo Advertures.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se