Když si někoho vezmete, tak se jeho rodiče najednou stanou vašimi příbuznými, i když do teď to byli úplně cizí lidé, říká Petra Průšová, která se stala novou šéfkou české pobočky Kantar Group. Ta zastřešuje dvě velké výzkumné agentury na tuzemském trhu − TNS Aisa a Millward Brown, jež se nyní propojují.

Bývalá ředitelka Millwardu pro střední a východní Evropu se teď stala šéfkou obou firem pro celý region od Česka po Slovinsko. Agentury budou pro velké společnosti jako Lego, Google, Unilever nebo Kofola zkoumat trh, budovat firemní značky a cílit jejich produkty na koncové zákazníky.

V článku se dále dozvíte

  • Firmy TNS Aisa a Millward Brown se v Česku propojují. Chtějí posílit proti konkurenci a prohloubit spolupráci pro společné klienty.
  • TNS a Millward připravují marketingové výzkumy pro banky, mobilní operátory nebo české pobočky globálních firem jako Lego, Unilever nebo Procter & Gamble.
  • Výzkumný byznys v Česku sice mírně roste, dolů ho ale tlačí nízké ceny marketingových projektů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru