Pokud jste na sociálních sítích členem skupiny o podomním prodeji, je vyšší pravděpodobnost, že nebudete splácet úvěr. Pokud jste členem skupiny o cestování, nejspíše budete vzorným dlužníkem. To je jeden ze závěrů studie jednoho z největších ruských registrů dlužníků NBKI.

Tato společnost spolu s IT firmou Double Data spustila servis Social Attributes, který by měl pomoci bankám a dalším finančním institucím ocenit spolehlivost klien­ta. Testovací provoz například ukázal, že pokud je žadatel členem skupin zabývajících se například podomním prodejem kosmetiky, rychlými půjčkami nebo třeba radami, jak se vyhnout exekutorovi, riziko nesplácení úvěru může vzrůst až čtyřikrát.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nový nástroj umožní ruským bankám hodnotit klienty pomocí analýzy jejich účtů na sociálních sítích.
  • Pokud se zajímáte o síťový marketing, nebo jak se vyhnout exekutorům, pravděpodobnost nesplácení roste až na dvacet procent.
  • Nejméně si půjčují uživatelé Facebooku, v ruských podmínkách jsou zde spíše bohatší a vzdělanější uživatelé.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.