Loni v září se do Prahy na skok vrátil dlouholetý marketingový ředitel Procter & Gamble Jim Stengel. V polovině 90. let tu nějakou dobu žil s celou rodinou, a tak mohl srovnávat, jak se na České republice projevil rozvoj svobodného trhu. Zeptal jsem se ho, jaká změna je nejvýraznější. "Praha je čím dál krásnější, všechny budovy jsou krásně opravené," zamyslel se Američan a dodal: "A taky je tu teď spousta lidí s chytrými mobily, kteří do sebe narážejí, protože zírají na displeje."

Jeho slova se potvrdila už krátce po našem rozhovoru, kdy jsme do sebe v pasáži Slovanského domu málem narazili s jiným člověkem, který si na mobilu taky četl nové e-maily.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se