Na ženevském autosalonu ukáže v úterý Škoda Auto předobraz nového modelu poloterénní kategorie SUV, se kterým chce dobývat svět. "Půjde o velké plnohodnotné SUV, které bude mít obě varianty pohonu − jak přední nápravy, tak všech kol," říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škoda Auto v Česku.
HN: Sportovně-užitkových vozidel takové velikosti, jakou bude mít vaše novinka, se v Česku zatím příliš neprodává. Kolik zákazníků byste chtěli získat?
Pro značku Škoda jsou důležité trendy. Prodej sportovně-užitkových aut v oblasti privátních zákazníků v Česku soustavně roste, nyní jde o 25 tisíc vozů ročně. Máme předpověď, podle které by to do roku 2019 mělo být kolem 30 tisíc. Domníváme se, že i v této oblasti získáme třetinu českého trhu, možná i více. Z toho vychází, že Škoda by v České republice měla ročně najít přes 10 tisíc zákazníků, což se rozdělí mezi tuto novinku a menší model Yeti.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru