Když procházejí prosvětlenými prostory jednotlivých pater nového sídla Avastu, působí jako malíř, který právě dokončuje svůj obraz posledními tahy. Tu posunou křeslo v místnosti tak, aby dokonale sedělo v celkové kompozici prostoru, tu načechrají polštář nebo se téměř omlouvají za dělníky, kteří dodělávají finální práce. Je vidět, že mají zcela přesnou vizi, jak má nový Avast vypadat, a nechtějí od své představy harmonie barev, světel a tvarů couvat.

Pro designérské duo Roman Vrtiška a Vladimír Žák je Avast zatím největší realizací, i když za sebou mají například kanceláře developera DTZ nebo interiér sídla investiční skupiny KKCG. "Avast byl ale jiný. Nešlo jen o to, vybavit kanceláře. Měli jsme vytvořit prostor, který bude hravý, kreativní a dostatečně funkční pro lidi, kteří tu budou trávit velkou část svého dne. Od začátku bylo jasné, že si klient přeje open space, ne uzavřené kanceláře. Že budeme pracovat s velkými otevřenými prostory," popisuje Roman Vrtiška. "Byli hodně ambiciózní. Řekli, že chtějí sídlo lepší, než má Google," směje se Vrtiška.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.