Devadesát procent veškerých nákladů na provoz firmy v kancelářské budově typicky připadá na zaměstnance, především na jejich platy. Devět procent vynaloží podniky na nájem a jedno procento veškerých výdajů na energie. Vyplývá to z dřívější studie Světové rady pro šetrné budovy. Tato nezisková organizace, jež má zastoupení i v České republice, vyhlásila rok 2016 Rokem zdravých budov.

A právě Česká rada pro šetrné budovy v rámci soutěže CBRE Zasedačka roku vytvořila kategorii Zdravá kancelář. Pověření odborníci zkoumali u přihlášených projektů faktory, které mají přímý vliv na zdraví lidí pracujících v kancelářích. Patří mezi ně kvalita vnitřního vzduchu, ergonomie pracovního místa, akustická pohoda, světelná kvalita, prostorový koncept kanceláře, ale i to, zda je v budově nebo jejím okolí zeleň či jak je pracoviště dostupné dopravně.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Lidé jsou to nejcennější a také nejdražší, co firma má. Zajistit jim vhodné pracovní prostředí se jí proto vyplatí.
  • Mezi největší neřesti velkoprostorových kanceláří patří vzduchotechnika, velkou roli v produktivitě práce hrají i hlučnost prostředí a osvětlení.
  • V ideálním případě by se tyto technologie měly řešit už při navrhování administrativních center.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.