Sen o vlastní firmě a vlastním produktu, který bude dávat smysl, měl Jakub Johanides už na střední škole. Několik let pak již v pracovním kolotoči přemýšlel, jakým směrem se vydat. Do vlastního světa utíkal na hardcorepunkové koncerty − a tam to všechno začalo.

Doma v kuchyni

"Kamarád, který vozil toho času kapely po Státech, postoval na Instagramu fotky lahviček, které vypadaly jako pivo, ale pivo to nebylo. Tak jsem se poprvé dozvěděl o coldbrew − za studena louhované kávě. Nadchla mě, proto jsem si o ní začal zjišťovat víc a hledal jsem ji i tady v Česku. Jenže v žádném obchodě tenhle super nápoj v lahvi neměli."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.