Sen o vlastní firmě a vlastním produktu, který bude dávat smysl, měl Jakub Johanides už na střední škole. Několik let pak již v pracovním kolotoči přemýšlel, jakým směrem se vydat. Do vlastního světa utíkal na hardcorepunkové koncerty − a tam to všechno začalo.

Doma v kuchyni

"Kamarád, který vozil toho času kapely po Státech, postoval na Instagramu fotky lahviček, které vypadaly jako pivo, ale pivo to nebylo. Tak jsem se poprvé dozvěděl o coldbrew − za studena louhované kávě. Nadchla mě, proto jsem si o ní začal zjišťovat víc a hledal jsem ji i tady v Česku. Jenže v žádném obchodě tenhle super nápoj v lahvi neměli."

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?