Hlavní hráč na českém trhu slaných pochutin, značka Bohemia Chips, musí bránit svoji pozici více než kdy dříve. Americká skupina PepsiCo, která v Česku kromě limonád, džusů, ledových čajů či vod prodává také brambůrky Lays, začala v posledních dvou letech do této své značky víc investovat a postupně lídrovi trhu ukrajuje jeho podíl.
PepsiCo snížila ceny Lays a loni víc než zdvojnásobila své roční výdaje na reklamu. V řadě prodejních akcí se snaží propagovat výhodnost nákupů chipsů v kombinaci se svými limonádami. Také zkouší prorazit s menšími baleními "pro jednoho", což je trendem na Západě.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...