BMW X1, které na silnice vyjelo v roce 2009 jako "kříženec" mezi kombi a sportovním užitkovým vozem (SUV), prošlo s příchodem nové generace radikální změnou. V Mnichově dobře vědí, že vzhled jejich velkých SUV táhne. A proto se i nejmenší X1 proměnilo tak, aby se co nejvíc blížilo jejich podobě. Nyní je kratší a vyšší. Pokud se k tomu přidají ještě klasické tvary s velkou maskou chladiče, které fanoušci přezdívají "ledvinky", a nápadné světlomety, zapadá nový model přesně do řady X. A to tak silně, že si jej kdekdo může splést třeba s větším X3. Problém? Naopak, řada budoucích majitelů značnou modelovou příbuznost ocení. Hlavně kvůli dobré reprezentaci.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.