Společnosti Centropol prodej plynu, elektřiny a mobilních služeb již nestačí. Doby, kdy k firmě od zavedených dodavatelů energií v rámci maloobchodní turistiky přecházely desítky tisíc lidí ročně, jsou nenávratně pryč. Za poslední dva roky naopak firma podnikatele Aleše Grafa o víc než 20 tisíc klientů přišla. Centropol se proto rozhodl je udržet i tím, že začíná nabízet pojištění a vstoupí na trh spotřebitelských úvěrů.

"Trh hodně zpomalil. Z čísel je jednoznačně vidět, že zákazníci čím dál méně ochotně mění svého dodavatele energií. Ti, kteří to udělat chtěli, to už udělali. Takže maloobchodní turistika je za námi," říká Aleš Graf v rozhovoru pro Ekonom.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?