Nejen on-line propagaci, sociální sítě či akce pro zákazníky potřebuje zvládnout většina malých a středních firem, aby byly na trhu vidět. Na co se zaměřit především? Marketingové trendy pro letošní rok komentují odborníci i podnikatelé.

Jděte mezi lidi a mluvte s nimi

"Do budoucna lze dále počítat s rostoucím zájmem zákazníků o lokální produkty a služby. Lidé více a více vyhledávají a navštěvují malé podniky, chodí na trhy a další akce, kde jsou místní podniky přítomny. Je jen na firmách, jak této příležitosti využijí," říká Petra Pavičová ze společnosti BYZNYSIN CZ, jež se dlouhodobě věnuje společenské odpovědnosti firem a podpoře malých podnikatelů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se