Když nenabídnete zboží ve slevě, přijdete o zákazníky. Právě slevou se v Česku řídí při nákupu 68 procent lidí. Obchodníci tomu šli dlouho naproti. V obchodech s potravinami se v akci v současné době prodává šest z deseti položek.

"V jednu chvíli jsou na trhu tři tisíce druhů zboží ve slevě," upozornil obchodníky na konferenci Retail Summit, která tento týden probíhá v Praze, Tomáš Formánek, šéf společnosti Logio. Ta sbírá a analyzuje data a nabízí je trhu. "Ukázalo se také, že reklamní letáky, které firmy tisknou, mají od loňska v průměru o čtvrtinu víc stran," přidal Formánek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Češi nakupují ve slevách šest z deseti věcí.
  • Pro 68 procent lidí je to, zda je zboží ve slevě, hlavním parametrem nákupu.
  • Všudypřítomnost slev vadí obchodníkům už dlouho, slevových akcí ale neubývá. Firma Logio jim teď spočítala, kdy a jak na slevách prodělávají.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.