Telekomunikační společnost O2 přichází s plánem, jak snížit časté odchody pracovníků, kteří po telefonu obsluhují zákazníky. Firma tak chce dlouhodobě ušetřit peníze.

O2 postupně převede asi 700 lidí, pracujících v call centrech, mezi kmenové zaměstnance. Změna se dotkne tří hlavních center v Ostravě, Ústí nad Labem a v Pardubicích. Jejich pracovníky dosud zaměstnávají agentury, postupné převádění mezi zaměstnance O2 má být hotovo do konce října. Firma chce letos navíc zaměstnat další stovku specialistů na informační technologie.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se