Telekomunikační společnost O2 přichází s plánem, jak snížit časté odchody pracovníků, kteří po telefonu obsluhují zákazníky. Firma tak chce dlouhodobě ušetřit peníze.

O2 postupně převede asi 700 lidí, pracujících v call centrech, mezi kmenové zaměstnance. Změna se dotkne tří hlavních center v Ostravě, Ústí nad Labem a v Pardubicích. Jejich pracovníky dosud zaměstnávají agentury, postupné převádění mezi zaměstnance O2 má být hotovo do konce října. Firma chce letos navíc zaměstnat další stovku specialistů na informační technologie.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?