Z břeclavského Alcaplastu se pomalu stává světový hráč mezi výrobci sanitární techniky. Česká rodinná firma loni rostla už sedmnáctý rok v řadě, když zvýšila tržby o 11 procent na 1,3 miliardy korun. Stejně se podle předběžných odhadů zvýšil i provozní zisk, jenž v roce 2014 přesáhl 260 milionů.

Růst minimálně o 10 procent vedení společnosti plánuje i na letošek. Majitelé Alcaplastu, manželé František Fabičovič a Radka Prokopová, proto také pokračují v rychlém rozšiřování svého závodu na východním okraji Břeclavi. V prosinci spustili zkušební provoz v nové hale zhruba za 100 milionů korun, ve které si firma nově sama vyrábí klíčový materiál − polyester. Ještě během letošního roku pak zahájí přípravy na stavbu své páté a největší tovární budovy.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru