Mladá generace potřebuje častěji slyšet hodnocení své práce. Vedoucí by měli mladým zaměstnancům názory sdělovat třeba každé dva týdny. Myslí si to Elena Recmanová, personální šéfka analyticko softwarové společnosti Socialbakers, která se věnuje analýze sociálních médií a optimalizacím firem.

"Mladí lidé jsou zvyklí dostávat zpětnou vazbu v podstatě okamžitě. Zveřejní názor nebo fotku na sociální síti a hned vidí, zda se někomu líbí, či nikoliv. Proto musí manažeři dávat zpětnou vazbu těmto lidem mnohem častěji, než je obvyklé. Nemusí to být přitom ústně, e-mail úplně postačí," domnívá se Recmanová, v jejíž společnosti je průměrný věk 29 let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.