Martin Žufánek je v rodinném lihovaru Žufánek a synové tváří a zároveň jakýmsi návrhářem nových alkoholů. Vymýšlí a ochutnává recepty, dohlíží na destilaci. Vystupuje v médiích. Ostatní funkce, jež se vztahují i k přilehlému sadařství, si rozdělili jeho rodiče, bratři a jejich manželky.

Když o sobě Martin Žufánek mluví, občas použije slovo "pankáč". Což je vlastně trefné. Je to člověk, který dělá věci tvrdošíjně po svém, ignoruje většinu konvencí, jimiž by se měl v byznysu řídit: nemá žádnou strategii, žádný marketing, nechce, aby jeho rodinný lihovar dále rostl a zvyšoval produkci a zisk, přestože se jeho destiláty prodávají rychleji, než je stačí vyrábět.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.