Hledá-li dnes Korejec, do čeho investovat peníze, sáhne si na kůži. Kosmetické firmy jsou totiž nejrychleji rostoucím jihokorejským odvětvím, v němž naprosto převažuje péče o pokožku, kterou si Asijci tradičně chrání před působením slunce.

"Výrobky zaměřené na péči o kůži jsou v asijských zemích, jako je Korea, Japonsko a Čína, naprosto převažující, ať už jde o objem prodeje, nebo počet produktů," řekl v rozhovoru s HN Sean Kim, výkonný viceprezident pro strategii jedné z největších korejských kosmetických firem Amorepacific.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se