Tlak na ceny ze strany obchodníků i zákazníků, rostoucí náklady na energie, silná konkurence a mnoho dalších faktorů nutí podnikatele k úsporám. Na čem se však podle odborníků i podnikatelů šetřit nevyplatí?

1. Péče o stálé zákazníky

"Jedním z nejhorších kroků je přestat věnovat pozornost stálým zákazníkům," říká Radek Hrachovec, specialista na věrnostní programy. "Všichni máme větší či menší tendenci považovat dlouhodobé partnery za jisté a zapomínáme, že bitva o důvěru se odehrává každý den. Vaši stálí zákazníci si vás vybrali, protože jste je kdysi dávno nějakým zázrakem přesvědčili pro první nákup, byli spokojení a začali se vracet. Cítili váš upřímný zájem. Pak se něco zlomilo… Komu dnes chybí Nokia?" zmiňuje varovný příklad Hrachovec.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se