Seriál Mamon, který na podzim uvedla kabelová televize HBO, patří mezi nejzajímavější televizní počiny posledních let. Za trochu depresivním dílem popisujícím temné propojení politiky, byznysu a bezpečnostních složek stojí Vladimír Michálek, jeden z nejrespektovanějších českých režisérů posledního čtvrtstoletí.

"Pět a půl hodiny je ideální stopáž na to, aby šlo dobře odvyprávět příběh," říká Michálek o šestidílné sérii. Je tu ale problém, před nímž stojí úspěšný a cenami ověnčený matador, stejně jako jeho mladí talentovaní kolegové. Jak se dají v desetimilionové zemi sehnat na natáčení takových příběhů peníze?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.