Obchodu se zbožím a službami se účastní zpravidla dvě smluvní strany – prodávající a kupující. Za prodej zodpovídá obchodník, smlouva a zákon však mohou k odpovědnosti vůči zákazníkovi povolávat i další osoby. Ve spolupráci s nezávislou organizací dTest jsme pro vás připravili přehled práv a povinností, které v souvislosti s reklamacemi podnikatelé mají.

Povinnosti z odpovědnosti za vady může obchodník přenést na značkový nebo záruční servis. Pokud jej uvede v záručním listu nebo v poučení o právech z vad, může spotřebitel zboží reklamovat i tam.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se