Před pár lety touto dobou zmizela z obchodů Tesco Coca-Cola, v jiných zase vyklidily pozice některé značky jogurtů. Dodavatelé se tehdy v klíčové obchodní sezoně roku nedohodli s řetězci na ceně a načas utnuli spolupráci.

Ani příští rok dohady nepoleví − dodavatelé by ale měli mít větší šanci, jak do cen mluvit. Umožní jim to včera schválená přísnější novela zákona o významné tržní síle, která má posílit jejich pozici při vyjednávání s obchodníky. Ta prošla třetím čtením ve sněmovně, a pokud ji schválí ještě Senát a podepíše prezident, začne v novém roce platit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se