Budova Českého rozhlasu na pražských Vinohradech má magickou moc. Někoho okouzlí dějiny, které domem procházely, navíc pravidelně ve vojenských holinách. A někoho očaruje možnost řídit dvoumiliardový rozpočet tak moc, že se přihlásí do konkurzu na generálního ředitele. Lhůta vyprší právě dnes a příští týden Rada Českého rozhlasu oficiálně oznámí jména pěti uchazečů, kteří dostanou šanci obhájit svůj projekt při lednovém veřejném slyšení. Nový ředitel se funkce ujme od 3. února 2016.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Právě vyprší lhůta konkurzu na generálního ředitele Českého rozhlasu.
  • Do finálové pětky se pravděpodobně dostane mix uchazečů zvenčí a zevnitř.
  • Veřejnoprávní volby jsou ale specifické tím, že v nich nerozhodují výhradně profesní předpoklady.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru