Evropská energetika prochází turbulentním obdobím klesajících cen elektřiny. A to nutí největší elektrárenskou společnost v Česku ČEZ, aby se změnila. Kromě těžby uhlí, klasické výroby elektřiny a její distribuce se firma snaží rozkročit a svým zákazníkům nabídnout nové služby. Pomoct jí v tom má i nová struktura, kdy vedle sebe bude stát ČEZ Prodej pro domácnosti a ESCO pro velké firmy.

"Technologie výrazně zlevňují a dostáváme se na úroveň, kdy si některé možnosti dříve dostupné jen velkým elektrárnám mohou dovolit i zákazníci typu továrna, divadlo a podobně. A postupem času i domácnosti," říká v rozhovoru pro HN šéf obchodu a strategie ČEZ Pavel Cyrani, který má transformaci na starosti.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru