Evropská energetika prochází turbulentním obdobím klesajících cen elektřiny. A to nutí největší elektrárenskou společnost v Česku ČEZ, aby se změnila. Kromě těžby uhlí, klasické výroby elektřiny a její distribuce se firma snaží rozkročit a svým zákazníkům nabídnout nové služby. Pomoct jí v tom má i nová struktura, kdy vedle sebe bude stát ČEZ Prodej pro domácnosti a ESCO pro velké firmy.

"Technologie výrazně zlevňují a dostáváme se na úroveň, kdy si některé možnosti dříve dostupné jen velkým elektrárnám mohou dovolit i zákazníci typu továrna, divadlo a podobně. A postupem času i domácnosti," říká v rozhovoru pro HN šéf obchodu a strategie ČEZ Pavel Cyrani, který má transformaci na starosti.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.