V polovině devadesátých let začali do Česka přijíždět šéfové velkých zahraničních firem a měnit zdejší zvyky. Ze svých centrál byli zvyklí, že firma pravidelně podporuje znevýhodněné skupiny obyvatel. A prosadili, že firemní dárcovství začalo postupně klíčit i u nás. Při pohledu na jména nejštědřejších loňských tuzemských dárců je vidět, že byli úspěšní. V první pětici jsou nadace založené českými vlastníky. I dnes ale česká firemní dárcovská obec sleduje trendy ve Velké Británii či USA a snaží se jimi inspirovat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se