Lesk karoserie, zvuk motoru, vůně benzinu a čerstvě zpracované kůže v interiéru bývají tím prvním, co se každému vybaví v souvislosti s auty. Dámy více přemýšlejí nad barvami a hebkou texturou materiálů použitých na sedačkách a volantu, pánové zase nad rychlostí a technickými vychytávkami. Mají však jedno společné - silné emoce, které se k luxusním automobilům vážou.

Aroma má tu úžasnou vlastnost, že si umí pohrát s vědomím, zapojit do promyšlené hry emoce i paměť. Nejen u svého nositele, ale také v jeho blízkém okolí. Stejně jako barvy, tvary, zvuky, i vůně výrazně ovlivňují naše chování, myšlení a pocity. Dokážou vyvolat dávné vzpomínky na pohodu nedělního odpoledne, první jízdu na motorce v plné rychlosti i úžasný pocit z koupě nové limuzíny, jejíž interiér, precizně dekorovaný prvotřídní kůží, zanechal mimořádně silný dojem, povzbudil vlastní sebevědomí a přinesl až euforickou radost.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.