Dvacet dětí se ve třídě tlačilo kolem jednoho stařičkého mikroskopu, a když se na ně konečně dostala řada, viděly pouze rozostřenou trepku velkou. Obrázek, který byl na českých školách běžný, se díky moderním technologiím mění. Dnes mohou žáci pomocí bezdrátových mikroskopů s obrovským zvětšením, bezdrátových senzorů a měřičů, elektronických lupách či třeba interaktivních velkých displejů vidět svět z úplně jiné perspektivy. Tyto takzvané e-laboratoře už dobře fungují v mnoha evropských školách a nyní se dostávají i do českého prostředí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.