- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Normalizace odchylek ve Volkswagenu
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Nejdůležitějším dosavadním rozhodnutím Volkswagenu je možná zdánlivá drobnost.
Beztrestnost pro zaměstnance, kteří promluví o skandálu.
Jen tak lze totiž prolomit začarovaný kruh normalizace odchylek.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: Volkswagen
Automobilové Německo 28. března roku 1974 slavilo. Z montážní linky hlavní továrny Volkswagenu v dolnosaském Wolfsburgu sjel první model vozu odvozený od německého „Golfstrom“ (Golfský proud). Bylo to v době, kdy se koncernu nedařilo,...
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Budeme se muset sakra podílet, abychom vydělali na německé závody Volkswagenu, říká Povšík ze Škody
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Západní firmy to mají v Číně stále těžší. Číňané méně utrácejí a domácí konkurence houstne
11. 3. 2024 ▪ 7 min. čtení
Téma: Volkswagen
Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
Automobilové Německo 28. března roku 1974 slavilo. Z montážní linky hlavní továrny Volkswagenu v dolnosaském Wolfsburgu sjel první model vozu odvozený od německého „Golfstrom“ (Golfský proud). Bylo to v době, kdy se koncernu nedařilo,...
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Budeme se muset sakra podílet, abychom vydělali na německé závody Volkswagenu, říká Povšík ze Škody
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Západní firmy to mají v Číně stále těžší. Číňané méně utrácejí a domácí konkurence houstne
11. 3. 2024 ▪ 7 min. čtení
Vybíráme z HN
Ředitelé Evropy
Kdo propálil českou iniciativu na nákup munice pro Ukrajinu. A kdo si na nás chce došlápnout jako na parazity?
Zatímco v české Poslanecké sněmovně padaly během mimořádné schůze hlášky o tom, že s Ruskem je potřeba se dohodnout, někteří zástupci krajní...
21. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Buffettův indikátor bliká rudě, americký trh je podle něj v bublině. Co to reálně znamená?
V médiích se znovu začaly objevovat články strašící, že údajně oblíbený indikátor Warrena Buffetta bliká rudě, americký akciový trh je přehřátý...
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Zavedení eura, válka, která se dávno přežila, aniž by si toho někdo všiml
Když se sejdou čtyři bývalí centrální bankéři, jeden pan Euro, podnikatelé a šéfové největších podniků a bank, a diskutují na téma zavedení...
28. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení