Analytici poradenské společnosti Deloitte konstatují ve své aktuální studii: Švýcarské hodinářství zase jednou stojí před zlomovým bodem. Důvodů je hned několik − exportu hodinek se kvůli propadům v Asii a Latinské Americe nedaří, jak by si experti z alpského státu představovali, a jejich optimismu nepřidává ani silný švýcarský frank. A do toho všeho se šíří obava, že by tradiční mechanické majstrštyky na zápěstích bohatých mohly co nevidět nahradit chytré hodinky. "Není třeba propadat panice," je přesvědčen viceprezident legendární hodinářské společnosti Breitling Jean-Paul Girardin. Na náš rozhovor sice kvůli špatné viditelnosti nedorazil helikoptérou, jak je jeho zvykem, budoucnost ale vidí jasně: "Smartwatch nevytlačí mechanické hodinky z trhu, stejně jako fotografové nevytlačili z trhu malíře. Naopak. Naučí mladé lidi zase nosit přístroje na zápěstích a ti se pak obrátí na nás."

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.