Kdyby dnes podnikatel Petr Brůna vymýšlel název pro své outdoorové oblečení, asi by se rozhodl jinak než na počátku 90. let. Tehdy vybral Husky. Chtěl o svých bundách, rukavicích nebo stanech lidem říct, že značka má blízko k přírodě, je silná a elegantní, jako polární pes.

Husky je ale příliš obecný název a firma teď kvůli tomu bojuje například s konkurencí ne úplně stejného, ale podobného jména ve Velké Británii. Na tamním trhu působí společnost Husky of Tostock a na jméno psího plemene a veškeré jeho užití spojené s výrobou oblečení má od patentových úřadů exkluzivitu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nově vznikající společnosti se při tvorbě svého názvu potýkají s mnoha problémy. Ochranné známky na novou značku může mít zahraniční konkurence.
  • Použitelných volných internetových domén už moc není.
  • Zaskočit může i překlad jména firmy do cizího jazyka.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.