Moderní svět je světem značek. Přesněji řečeno brandů. To za ně se platí, to ony mají skutečnou cenu. Google není víc než právě jenom Google, ostatně jako Volkswagen, David Beckham. Nemusíme zrovna sahat po slavné knize Bez loga vcelku neoblíbené kanadské levičačky Naomi Kleinové, abychom odhalili, že za budováním značky neboli brandingem bývá často hodně špíny, přetvářky, umělého vzduchu, slovem: "hájpu" (hype, reklamní trik, nafukování, švindl), jak se dnes říká pěkně po anglicku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se