Moderní svět je světem značek. Přesněji řečeno brandů. To za ně se platí, to ony mají skutečnou cenu. Google není víc než právě jenom Google, ostatně jako Volkswagen, David Beckham. Nemusíme zrovna sahat po slavné knize Bez loga vcelku neoblíbené kanadské levičačky Naomi Kleinové, abychom odhalili, že za budováním značky neboli brandingem bývá často hodně špíny, přetvářky, umělého vzduchu, slovem: "hájpu" (hype, reklamní trik, nafukování, švindl), jak se dnes říká pěkně po anglicku.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru