Pokud se stane automobilová nehoda, rozhodují o záchraně lidského života často minuty. Těžce zraněný člověk je přitom běžně odkázán na řidiče, kteří po čase projedou okolo a zavolají pomoc. Od roku 2006 se proto ve spolupráci mnoha zemí a společností v EU vyvíjel takzvaný eCall, tedy jednotný evropský systém tísňového volání z vozidel, který by se měl po nehodě automaticky spojit s tísňovou linkou 112.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Po autonehodě by měli záchranáři ihned znát čas havárie nebo její GPS souřadnice.
  • Pokud to stav zraněných dovolí, dispečer bude mít možnost komunikovat pomocí navázaného hlasového spojení s posádkou vozidla.
  • Systém funguje na automatickém nebo ručním spuštění speciální, na bezpečném místě zabudované jednotky, která analyzuje informace z různých čidel.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.