Velkoobchody Makro Cash & Carry v Česku v účetním roce končícím loňským zářím, vykázaly tržby 29,9 miliardy korun a zisk 1,19 miliardy korun. Ve srovnání s finančním rokem 2011/2012 se tržby zvýšily o dvě procenta a zisk klesl o pětinu. Vyplývá to z účetní závěrky společnosti. Finanční rok 2012/2013 měl pouze devět měsíců, výsledky jsou tak meziročně neporovnatelné.

Makro investovalo do rekonstrukce a modernizace svých provozoven 83 milionů korun. Do nových distribučních hal v Ostravě na pražském Černém Mostě pak 18 milionů korun.

První prodejnu na tuzemském trhu Makro otevřelo v roce 1997 v Ostravě a poté po celé republice vybudovalo 13 velkoobchodních center. Loni firma v ČR zaměstnávala 3283 pracovníků. Makro Cash & Carry ČR je součástí nadnárodní skupiny Metro Group, která ve 31 zemích provozuje zhruba 2200 obchodů. Za účetní rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard eur.

Makro má tři skupiny zákazníků z řad podnikatelů. Segment hotelů a restaurací tvoří zhruba 35 procent obratu, maloobchodní prodejci se na tržbách podílejí také 35 procenty, zbytek jsou firmy a instituce.