Internetový obchod s módou Domodi.pl, který spoluvlastní česká investiční skupina Miton, koupil další polský e-shop s módou Allani.pl. Domodi.pl zaplatil za svého největšího konkurenta na polském trhu 11,3 milionu zlotých, tedy asi 72 milionů korun. Miton to uvedl ve středeční tiskové zprávě.

Domodi.pl se tak stal jedničkou na polském trhu s internetovou módou s 2,5 milionu návštěvníků za měsíc. Značka Domodi.pl patří do konceptu služeb na módní inspiraci sdružených pod Inspigroup.com, se kterou Miton jako jeden z hlavních investorů expanduje do Evropy. Mimo Polsko působí už v Česku, Německu, Itálii, Francii či Španělsku. V České republice koncept působí pod značkou Glami.cz.

"Jak v zahraničí, tak v Česku rychle rosteme. V současnosti v Praze posilujeme globální tým pro expanzi Glami konceptu do celé Evropy a hledáme talentované marketéry a obchodníky," uvedl jeden ze šesti majitelů Mitonu Tomáš Hodboď s tím, že by mělo jít zhruba o 50 lidí.

Celkově ve všech zemích módní servery z rodiny Mitonu zaznamenají každý měsíc přes 12 milionů návštěv a zprostředkují přes 150 000 objednávek módního zboží od více než 15 000 značek.

HNBYZNYS NA TWITTERU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin  najdete také na Twitteru.

Ryze česká investiční skupina Miton vznikla v roce 2000 a je úzce spojená s mnoha známými internetovými projekty. Miton má významné podíly například v Bonami.cz, Glami.cz, Restu.cz, Rohlik.cz, Skrz.cz, Slevomat.cz, Startupjobs.cz, Twisto.cz a v zahraničních pobočkách těchto firem. Miton v minulosti úspěšně spoluzaložil a prodal například Stahuj.cz, Damejidlo.cz, Heureka.cz a řadu dalších firem. V současné době má portfolio Mitonu hodnotu kolem jedné miliardy korun a stamiliony korun má připravené na další investice.