- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Volkswagen má týden na to, aby našel cestu z krize. Jinak nebudou na německé silnice smět miliony aut
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Nový šéf koncernu Volkswagen, Matthias Müller, vyhlašuje, že za skandál s emisemi ponesou lidé ve vedení firmy důsledky - padni komu padni.
Německá média se shodují, že nějaký čas potrvá, než se vyjasní skutečný rozsah skandálu označovaného jako Dieselgate.
Skandál Volkswagenu může tvrdě dopadnout na každou ze středoevropských ekonomik, i když nejvíce je vystavena riziku ta česká.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Výroba ve Škodě Auto zatím běží naplno, i přes aféru koncernu Volskwagen s podvodem s emisemi. Čeká se na výsledky testů, které ukážou, jak...
30. 9. 2015 ▪ 4 min. čtení
Analýza
Pokud auta koncernu Volkswagen neplní evropské emisní limity, mohlo by to firmu zruinovat
Kauza podvodů s emisemi může vyšumět i skončit krachem koncernu Volkswagen. Záleží na tom, jakou roli hrál software podvádějící při amerických...
29. 9. 2015 ▪ 4 min. čtení
ThinkTank: Diesel od VW bychom si dnes už nekoupili, říkají osobnosti
Koupili byste si dnes Volkswagen s dieselem? Změní aféra VW s podvodným softwarem tuto obří firmu nebo dokonce celý automobilový průmysl?
30. 9. 2015 ▪ 1 min. čtení
Téma: Volkswagen
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
Automobilka Volkswagen se v rámci svého ambiciózního úsporného programu rozhodla přimět k odchodu do předčasného důchodu více starších pracovníků, než dosud plánovala. Její poslední nabídka, o které informuje list Handelsblatt, se týká lidí...
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: Volkswagen
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
Automobilka Volkswagen se v rámci svého ambiciózního úsporného programu rozhodla přimět k odchodu do předčasného důchodu více starších pracovníků, než dosud plánovala. Její poslední nabídka, o které informuje list Handelsblatt, se týká lidí...
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Stavba
Nejčastější chyby podle Ferdinanda: sezení na terase, automatická závlaha či málo jahod a pokory
Ferdinand Leffler je zahradní architekt a zakladatel ateliéru Flera. Je známý z pořadu České televize Ferdinandovy zahrady.
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Kulturní tipy: Buď na bedně, anebo v bedně, drahokam Anny K. či Vrstvy času
Ten, co slaví každý den (Česko, 2024) FILM, režie M. Vrbický, distribuce Aerofilms, v kinech od 18. 4. Buď na bedně, anebo v bedně! Podle...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Hlavně popřít realitu! Úvod do Babišovy postfaktické politiky v jednom příběhu
Debata o evropském migračním paktu v Poslanecké sněmovně ukázala, jakým směrem se ubírá současná česká politika. Od fakticity, identifikace...
19. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení