V rámci nové reklamní kampaně vyzvala společnost Ikea (zatím jen v Moskvě, ale tam to skončit nemusí) klienty, aby si rezervovali kuchyň a vyzkoušeli, co všechno se na báječných linkách u báječných stolů a židlí s nevyslovitelným jménem dá uvařit. Nápad je to skvělý. Jen možná víc než ty, kteří si chtějí pořídit novou kuchyň, zaujme přátele takzvaného sdílení, tedy ty, kteří upřednostňují si věci nekupovat, ale pouze používat. Zatím se sdílení nejvíc týká automobilů a realit. Ke kuchyni to ale není tak daleko, jak se zdá. Je přece jednodušší si na velkou hostinu kuchyň vypůjčit, než se snažit tu svoji uklidit, naleštit, vyšperkovat. Takže příště, až se ohlásí návštěva, je jasné, co dělat: volám správně na rezervace Ikea?
Kvůli výrobkům z Ikey se kácí staré lesy, upozorňuje Greenpeace. Vše je legální, brání se švédská firma
Oblíbená nábytkářská společnost Ikea, která si zakládá na ekologicky šetrné výrobě a materiálech, se stala terčem kritiky ze strany Greenpeace. Podle zjištění této environmentální organizace totiž část jejího dřevěného sortimentu pochází od firem,...
12. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení