V rámci nové reklamní kampaně vyzvala společnost Ikea (zatím jen v Moskvě, ale tam to skončit nemusí) klienty, aby si rezervovali kuchyň a vyzkoušeli, co všechno se na báječných linkách u báječných stolů a židlí s nevyslovitelným jménem dá uvařit. Nápad je to skvělý. Jen možná víc než ty, kteří si chtějí pořídit novou kuchyň, zaujme přátele takzvaného sdílení, tedy ty, kteří upřednostňují si věci nekupovat, ale pouze používat. Zatím se sdílení nejvíc týká automobilů a realit. Ke kuchyni to ale není tak daleko, jak se zdá. Je přece jednodušší si na velkou hostinu kuchyň vypůjčit, než se snažit tu svoji uklidit, naleštit, vyšperkovat. Takže příště, až se ohlásí návštěva, je jasné, co dělat: volám správně na rezervace Ikea?

jarvis_5609621ee4b027785b5d9fef.jpeg
Ikea nabízí kuchyně
Foto: Reuters
Související
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru