V 80. letech byl populární vtip o mladoboleslavských autech: "Víte, jak zdvojnásobit hodnotu své škodovky?" "Natankujte plnou nádrž."

Není vyloučeno, že tento vtip opět získá na popularitě mezi řidiči naftových škodovek Fabia, Octavia a Superb s řadou motorů EA189. Tedy těch, kde software umí zařídit, aby se auto při testech přepnulo do ekologického režimu a upřednostnilo nízké emise před výkonem.

Pro mateřský koncern Škody, německý Volkswagen, je odhalení švindlu obrovská reputační pohroma. Šéf Volkswagenu Martin Winterkorn se omluvil a odstoupil. Hroutí se vše, co symbolizovalo motto Das Auto.

Slogan uvedla firma v roce 2007 na veletrhu ve Frankfurtu a nahradila jím zdlouhavé "Aus Liebe zum Automobil" (z lásky k automobilu).

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru