Ve chvílích nejhlubší krize existuje v Řecku sektor, který prosperuje a meziročně roste o 25 procent. Jsou jím on-line služby a obchody všeho druhu. "V Řecku bylo kvůli krizi 1,5 milionu nepojištěných aut, protože pojištění si nemohlo hodně lidí dovolit. Pak pár lidí vytvořilo on-line pojišťovnu a díky tomu, že neměli pobočky ani zaměstnance, mohli nabízet až o 40 procent nižší ceny pojištění," vypráví jeden z úspěšných příběhů ředitel Aténské univerzity ekonomie a podnikání Georgios Doukidis, který v zemi patří mezi průkopníky v oboru e-commerce.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.