V Praze už několikátým rokem jezdí řidiči tunelem Blanka, pokud ale chtějí jet do centra hromadnou dopravou, mohou využít P+R parkoviště s šesti sty parkovacími místy u stanice metra Veleslavín či o polovinu větší parkoviště na Černém Mostě.

Ale také se mohou svézt po nové tramvajové trati ze Slivence na Barrandov a do Divoké Šárky, na Dědinu. Nebo sledovat, jak razicí štíty hloubí jeden ze čtyř tunelů nově budované Radlické radiály, která má vyvést auta z centra směrem na plzeňskou výpadovku.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.